lørdag 8. juli 2017

Verdens beste pappa


Dette kortet laget jeg egentlig med tanke på skisseutfordringen i oktobernummeret av Ett Trykk, men klarte det kunststykket å glemme å maile det inn før fristen var ute.... Jaja sånn går det når man har litt mange ting i hodet på en gang :-)



Rett over Gratulerer-teksten har jeg skåret et snitt i mønsterarket slik at et gavekort passer oppi. Dette gjorde jeg fordi jeg kom på at jeg skulle ha plass til gavekort etter at jeg hadde limt panelene på. Dersom jeg hadde kommet på dette før hadde jeg jo brukt den geniale gavekort-diesen i stedet for... Men det var det med de mange tankene i hodet på en gang ;-)


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt på dette kortet:
Dies:
Stempler:
108176 Stempel M342 (venn er maskert bort)
Ark:

Ingen kommentarer: